Hvordan bestiller jeg mine varer i shoppen

Købsprocessen

- Dette er en beskrivelse af hvordan du handler i shoppen:  Hvis du oplever problemer i købsprocessen, må du meget gerne kontakte os på telefon 3962 1912 eller kontakt siden. Søg efter den vare som du ønsker, og læg den i indkøbskurven ved at klikke på symbolet "køb". Herefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere. Du kan også finde dine varer - ved at gå ind i de enkelte kategorier, og enten købe produktet direkte på kategoriens forside, eller ved at gå ind på produktet under "vis produktet". Når du er færdig med at handle eller ønsker at se indkøbskurven, så sæt musen over det rosafelt "gå til indkøbskurv" i højre hjørne i det sorte felt - du vil kunne se, hvad du har bestilt og du kan trykke på linien gå til indkøbskurv, eller du kan direkte trykke på det rosa ikon "gå til indkøbskurv".

Under hvert enkelt produkt kan du gå direkte til checkout - hvis du har mobilepay - gå ind på et produkt - under "vis produkt" - og tryk på det blå ikon - Mobilepay checkout.
 

Indkøbskurv

Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, ved at trykke på "+" eller minus ud for produktet. Herefter trykker du på feltet "bestilling".  

Hvis du bestiller flere varer, end hvad vi har på lager, bliver du bedt om, at nedjusterer antallet i din bestilling for at købe produktet. Denne tekst står nedenunder det produkt, som skal nedjusteres. Venligst nedjuster antallet - du kan ikke gå videre til bestillingssiden, førend at du har foretaget nedjusteringen. Du kan gå direkte til betalingssiden med mobilepay - tryk på "mobilepay checkout".
 

Bestilling

Du kommer videre til adresseoplysninger, indtast din adresse - når du har indtastet adresseoplysninger, skal du udfylde e-mail adressen. Det næste felt er levering, der er forlods valgt en forsendelsesform - venligst tjek, om du ønsker denne forsendelsesform (gælder ved pakker, der er mulighed for med og uden omdeling). Privat eller erhvervsadresse. Herefter skal du vælge betalingsform (her har du også mulighed for valg af betalingsform). Du kan nu se din ordrebekræftelse - sæt hak i "Jeg bekræfter handelsvilkår " og tryk "godkend og betal".
 

Betalingssiden

Når du har valgt dankort/kreditkort vil du blive bedt om at indtaste dine data - dine data sendes krypteret til PBS.  

Ordrebekræftelse 

Når du har gennemført din ordre sender systemet dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail adresse, du har opgivet under kundeoplysninger. Modtager du ingen ordrebekræftelse via e-mail - kan årsagen enten være at e-mail adressen ikke er korrekt eller at ordren ikke er gået igennem - venligst gå til kontakt siden. Og tag kontakt til os, eller ring på telefonnummer 3962 1912 mellem kl. 09:00 til 15:00.

Faktura - afsendelsesmail

Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse. Både en mail med faktura og en mail med afsendelse. Du kan trykke gls ikonet i begge mails og følge din pakke.   

 

Varer som ikke er på lager kan IKKE bestilles via SHOP systemet. Varerne er bestilt hos vor leverandører.  Du kan trykke på knappen "udsolgt" send mig en mail når denne vare er på lager igen. Du vil modtage en mail, når varen igen er på lager. 
 

Manuelle ordre -  Alle bestillinger skal foregå online. Der er ikke mulighed for afhentning.

Betaling 

Dankort/kreditkort. Når du foretager en bestilling bliver der op i mod Teller/Nets tjekket om der er dækning på dit betalingskort. Når vi er klar til at sende din ordre, bliver der igen foretaget et tjek op i mod Teller/Nets, om der er dækning på betalingskortet og vi vil efterfølgende ekspedere ordren (og trække pengene fra din konto).

Betaling med dankort/kreditkort - Betalingen bliver registreret, når varerne afsendes.  Den valgte betalingsform vil fremgå af ordrebekræftelsen. 

 

Salg til Danmark, Sverige, Finland

Unfortunately, we do not send seed abroad - except Sweden, Finland. Der leveres ikke til udlandet, dog leveres der til Sverige, Finland.