AFSENDES INDEN FOR 1-2 HVERDAGE
KUNDESERVICE (TELEFONTID 09:00 TIL 15:00 PÅ HVERDAGE)
FRAGTFRI VED KØB OVER 599 KR TIL GLS PAKKESHOP

Hvordan bestiller jeg mine varer i shoppen

Købsprocessen

- dette er en beskrivelse af hvordan du handler i shoppen:  Hvis du oplever problemer i købsprocessen, må du meget gerne kontakte os på telefon 3962 1912 eller e-mail info@froetorvet.dk Søg efter den vare som du ønsker, og læg den i indkøbskurven ved at klikke på symbolet "Læg i kurv". Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere. Sæt musen over den rosa indkøbskurv i højre hjørne i det sorte felt - du vil kunne se hvad du har bestilt og du kan trykke på linien gå til kassen, eller du kan direkte trykke på det grønne ikon "gå til kassen".
 

Indkøbskurv

Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, ved at trykke på "+" eller minus ud for produktet. Herefter trykker du på feltet "bestilling".  
 

Bestilling

Du kommer videre til adresseoplysninger, indtast din adresse - du kan hente dine adressedata ved at indtaste dit telefonnummer og trykke søg, når du har indtastet adresseoplysninger, skal du udfylde e-mail adressen. Det næste felt er levering, der er forlods valgt en forsendelsesform - venligst tjek om du ønsker denne forsendelsesform (gælder ved pakker, der er mulighed for med og uden omdeling). Privat eller erhvervsadresse. Herefter skal du vælge betalingsform (her har du også mulighed for valg af betalingsform). Du kan nu se din ordrebekræftelse - sæt hak i "Jeg bekræfter handelsvilkår " og tryk "godkend og betal".
 

Betalingssiden

Når du har valgt dankort/kreditkort vil du blive bedt om at indtaste dine data - dine data sendes krypteret til PBS.  

Ordrebekræftelse 

Når du har gennemført din ordre sender systemet dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail adresse, du har opgivet under kundeoplysninger. Modtager du ingen ordrebekræftelse via e-mail - kan årsagen enten være at e-mail adressen ikke er korrekt eller at ordren ikke er gået igennem - venligst send os en mail på info@froetorvet.dk  

Faktura

Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse.   Varer som ikke er på lager kan IKKE bestilles via SHOP systemet. Varerne er bestilt hos vor leverandører.  Du kan trykke på knappen "udsolgt" send mig en mail når denne vare er på lager igen. Du vil modtage en mail, når varen igen er på lager. 
 

Manuelle ordre -  Alle bestillinger skal foregå online..

Betaling 

Dankort/kreditkort. Når du foretager en bestilling bliver der op i mod Teller/Nets tjekket om der er dækning på dit betalingskort. Når vi er klar til at sende din ordre, bliver der igen foretaget et tjek op i mod Teller/Nets, om der er dækning på betalingskortet og vi vil efterfølgende ekspedere ordren (og trække pengene fra din konto).

Betaling med dankort/kreditkort - Betalingen bliver registreret, når varerne afsendes.  Den valgte betalingsform vil fremgå af ordrebekræftelsen. 

 

Salg til Danmark, Norge, Sverige, Finland og Tyskland

Unfortunately, we do not send seed abroad - except Sweden, Norway, Finland and Germany.  Der leveres ikke til udlandet, dog leveres der til Sverige, Norge, Finland og Tyskland.

Norge - De Norske myndigheder påfører told (pris for fortoldning)og (Mva. = moms) ved køb over 350 NOK . De norske importbestemmelser gælder ved hver bestilling (ordre) - det er tilladt at foretage flere bestillinger (ordrer) under 350 NOK Frakt og forsikring skal regnes med i 350-kronersgrensen og eventuelle gebyrer, provisjoner eller liknende.

Blomsterløk - Vi sender ikke blomsterløg til Norge, der skal medfølge sundhedscertifikat.
Lys -vi sender ikke lysprodukter til lande udenfor EU.  

INDMELDELSE TIL KUNDEKLUB