AFSENDES INDEN FOR 1-2 HVERDAGE
KUNDESERVICE (TELEFONTID 09:00 TIL 15:00 PÅ HVERDAGE)
FRAGTFRI VED KØB OVER 599 KR TIL GLS PAKKESHOP

"Jeg bekræfter handelsvilkår" - ved ordrebekræftelsen - Husk at sætte hak for at modtage din ordrebekræftelse.


Handelsvilkår

Ordre modtagelse:

Alle ordrer bekræftes pr. e-mail. Alle vareforsendelser bekræftes pr. e-mail. Vær derfor omhyggelig med at oplyse korrekt e-mail adresse. Vi sælger kun frø til forbrugere der primært handler uden for deres erhverv. Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med froetorvet.dk indgås aftaler på dansk Tilføjelse til ordre eller dellevering.
Tilføjelser til din ordre. Du kan sende os en mail, med de ekstra varer som du ønsker. Vi sender et nyt betalingslink til dig, hvor du skal indtaste dine kortoplysninger. Du vil modtage en ny ordrebekræftelse. Obs " fragtomkostninger kan blive forhøjet i forhold til vægt af den samlede forsendelse. Såfremt vi ikke modtager bekræftelse på betalingen senest 48 timer efter regulering af ordren, annulleres ordren.

Frøtorvet ApS 
Rønnebær Allé 40 
3000 Helsingør
CVR: 32324282
Telefon +45 3962 1912
Email: info@froetorvet.dk 


Betalingsform:

Der kan betales med dankort/visadankort, med kreditkort (Mastercard, Maestro,Visa elektronik,American express ) og med udenlandske kreditkort (Mastercard, Maestro, JCB, Visa, Visa Elektronik, American Express)  samt 3 D- secure.

Særligt for erhvervskunder:

Ved større ordre, bedes du betale via bankoverførsel. Du skal kontakte os på info@froetorvet.dk  , så vi kan åbne betalingsmodulet. Varerne bestilles først hjem, når vi har modtaget din betaling.

Leveringsform:

Alle forsendelser foregår med Postdanmark eller GLS og vi anvender Brevforsendelser og pakkeforsendelser.  
GLS Pakkeshop incl. moms bliver beregnet ligesom postdanmark vægt/volumenberegning, da et produkt ikke kan have flere vægtklasser. Ændret priser 09-01-2018
0 gram til 450 gram. pakkepost uden omdeling 39,95 kr.
451 gram til 2 kg. pakkepost uden omdeling 49,95 kr.
2 kg til 5 kg. Pakkepost uden omdeling 55,95 kr.
5 kg til 99 kg. Pakkepost uden omdeling 69,95 kr.   FRI FRAGT på GLS Pakkeshop, ved varekøb for minimum 600,00 inkl. kundeklubrabat, gælder kun forsendelse i Danmark. Leveres i pakkeshop (Benzintanke, Spar forretninger, Dagli´ Brugsen, Superbest, Bilka, 7-eleven, div. butikker).

GLS - levering til privat adresse - Priser incl. moms (vægt/volumenberegning )- Ændret priser 02-10-2018
Hvis der er ikke er nogen hjemme på adressen, leveres pakken i GLS pakkeshop. Alternativt kan du lave en fuldmagtsaftale med GLS, så pakken bliver stillet på det aftalte udleveringssted . Priser:
0 gram til 1 kg. pakkepost med omdeling 68,75 kr.
1 kg til 5 kg. Pakkepost med omdeling 75,00 kr.
5 kg til 10 kg. Pakkepost med omdeling 81,25 kr.
10 kg til 99 kg. Pakkepost med omdeling 99,95 kr.

GLS Pakkepost med omdeling TIL ERHVERVSADRESSE (firmaadresser eller arbejdsplads) beløb incl. moms bliver beregnet ligesom postdanmark vægt/volumenberegning, da et produkt ikke kan have flere vægtklasser. Ændret priser 02-10-2018
Priser:
0 gram til 1 kg. pakkepost med omdeling 59,95 kr.
1 kg til 5 kg. Pakkepost med omdeling 69,95 kr.
5 kg til 10 kg. Pakkepost med omdeling 79,95 kr.
10 kg til 99 kg. Pakkepost med omdeling 99,95 kr.

Til vores udenlandske kunder (Sverige, Norge (se nedenstående) og Finland): Varerne bliver afsendt med Postdanmark, brevforsendelser.
Forsendelsesomkostninger inkl. emballage og håndteringsomkostninger, incl. moms med almindelig brevforsendelse. Ændret priser pr. 03-01-2017, PRIORITAIRE GENNEMSNITLIG LEVERINGSTID 2-3 DAGE. (arbejdsdage).
Leveringsomkostninger Priser:
0 til 100 gram - 46,95 kr. GLS - Pakkeshop i Sverige beløb incl. moms, priserne ændret 26-09-2016.:
Fragt til Sverige:
Priser:
0 til 2000 gram. - 137,50kr.
2001 gram til 5000 gram. - 168,75 kr.
5001 til 1000 gram - 212,50
10001 gram til 15000 gram - 252,50
Ordre over 15 kg. annulleres
Fragt til Finland:
Priser:

101 til 2000 gram - 276,25 kr.
2001 til 9999 gram - 361,25 kr.
Ordre over 10 kg. annulleres

 

Fragt til Tyskland:
Priser:

0 til 2000 gram. - 113,75 kr.
2001 gram til 5000 gram. - 140,00 kr.
5001 til 1000 gram - 173,75
10001 gram til 15000 gram - 223,75
Ordre over 15 kg. annulleres

Norge

Kun frø salg og kun op til 101 gram pr. ordre. Du må gerne lægge flere ordrer ind.


Fortrydelsesret:


Fortrydelsesretten er ikke gældende for erhvervskunder.
Privat kunder:
Der er 14 dages fortrydelsesret på varerne, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via mail info@froetorvet.dk .  
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du returnere produktet/produkterne tilbage til os.

Varens stand:
For frø, blomsterløg, hudplejeprodukter og dufte til hjemmet i samme stand, som ved modtagelsen. Varerne må ikke have været taget i brug, og dette betyder bl.a. at forseglet frøposer ikke må være åbnet. Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på frøposer, blomsterløg og hudplejeprodukter/Duft til hjemmet.

For vores lysprodukter gælder der særlige vilkår vedr. fortrydelse.
Da emballagen udgør en væsentlig del af produktet, idet varens art, egenskaber (kravspecifikationer) og den måde, som varen fungerer på er oplyst på emballagen (I nogle tilfælde er også væsentlige sikkerhedskrav oplyst på emballagen) er det et krav at emballagen medfølger ved returnering af produktet, hvis du vil være sikker på at få alle dine penge retur. Medfølger emballagen ikke, værdiansættes varen fra handelsværdien når den modtages retur. Lysprodukter uden emballage og vejledning kan medføre en meget lav handelsværdi.

For andre varer på nær frø og blomsterløg, hudplejeprodukter, dufte til hjemmet, gælder det:
Varens stand, når du sender den tilbage: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Emballage:
Beskadiget eller manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse, som du hæfter for. For at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage, og at der udvises forsigtighed ved åbning af emballagen. Det er muligt at åbne emballagen uden af beskadige den. Emballagen er også med til at beskytte produktet såfremt det sendes retur. Værdiforringelse af emballagen vurderes ud fra det konkrete forhold, men varen vil oftest blive kategoriseret som udstillingsvarer, hvis emballagen mangler, eller er beskadiget.
 
Returnering af produktet/produkterne
Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
For julegaver købt i perioden 1. oktober til 24. december, kan købet fortrydes frem til 14. januar. For køb foretaget efter 24. december gælder de almindelige regler om 14 dages fortrydelsesfrist. Udvidet fortrydelsesret gælder ikke for blomsterløg og sætteløg, som en begrænset levetid.  
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
  Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Ved delvist fortrydelse af købet, har du ikke har krav på tilbagebetaling af leveringsomkostninger. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores  standardfortrydelsesformular.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
Frøtorvet ApS
Rønnebær Allé 40
3000 Helsingør
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.


Uafhentet varer

Bliver varen returneret til os, fordi du ikke har afhentet varen i den butik, hvor den ligger til afhentning, inden udløbet af den oplyste frist, skal du betale for returforsendelsen til os. Dette beløb svarer til den faktiske udgift i forbindelse med tilbagesendelsen, og vil blive fratrukket din købesum. Du vil naturligvis altid blive kontaktet af os, om du ønsker at fortryde eller fastholde købet. Hvis du ønsker varen udsendt på ny, skal du betale for returforsendelsen, samt ny fragt for at få varen fremsendt igen.
Hvis varen ikke afhentes inden for den oplyste afhentningsfrist, indhenter vi dokumentation fra GLS for at dokumentere du har modtaget korrekt information om afhentningssted og afhentningsfrist.


Reklamation: 

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse.
Når du handler hos froetorvet har du 24 måneders reklamationsret. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Reklamation over fejl og mangler ved frø, blomsterløg og genopladelige batterier:
For produkter med begrænset levetid, er reklamationsretten betinget af deres begrænset levetid. For blomsterløg vil levetiden typisk være 4 uger, og levetiden for frø er typisk 6 måneder, for genopladelige batterier er typisk 6 måneder. 
For blomsterløg gælder der særlige forhold, du skal reklamere ved modtagelse af varen,  hvis du vurdere, at der kan være risiko for, at løget ikke kan udvikle sig til en plante. Obs! du må ikke have taget løget ud af posen. Årsagen til dette er, at vi har mulighed for at inspicere løget og om muligt sende dig et erstatningsprodukt eller krediterer dig for varens pris. Når du har taget løget ud af posen og har plantet dette kan vejr og vind, jordforhold og pasning have indflydelse på løgets korrekte udvikling til plante. Du mister din reklamationsret, hvis du bryder forseglingen af posen. For frø og Blomsterløg skal billede vedlægges af den pågældende sort/sorter i forhold til reklamationen, samt en uddybende beskrivelse af hvad problemet er / har været .

Reklamation vedr. vores sortiment (Lysprodukter herunder, vintage lamper, udendørslamper, dekorationspære etc.):
For disse varetyper gælder der 24 måneder reklamationsfrist.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi anbefaler at undersøge produkterne når de er leveret på grund af produkternes begrænsede levetid.  
Reklamationsretten være begrænset af varens naturlige holdbarhed
For batterier og følgende varer Solcellelamper, lyskæder og LED stearinlys etc, kan reklamationsretten være begrænset af varens naturlige holdbarhed. Bliver produktet brugt mere end normalt, kan reklamationsperiode være begrænset.
De første 0-6 måneder gælder formodningsreglen, hvor det formodes at en påvist fejl var til stede ved købstidspunktet. I de resterende 6-24 måneder er det dig som kunde der skal bevise at fejlen var til stede allerede da varen blev købt. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvis der er tale om en berettiget reklamation kan produkterne enten repareres eller ombyttes. Såfremt der ikke er mulighed for ombytning eller reparation kan produkterne krediteres helt eller delvist efter aftale.

For alle varer/produkter
Du skal rette skriftlig henvendelse til os info@froetorvet.dk  , hvor du oplyser, hvad problemet er, så detaljeret som muligt, samt oplyse dit ordrenummer. Du må meget gerne vedlægge et foto, hvis dette underbygger din fejlbeskrivelse. Varen skal returneres forsvarligt emballeret. Såfremt vi vurderer, at der er eventuelt er tale om slitage eller fejlagtig brug kommer du i første omgang selv til at betale for returforsendelsen. Viser sig efterfølgende at produktet er omfattet af reklamationsretten, betaler vi naturligvis for en rimelig returforsendelse. 
Vurdere vi, at produktet højst sandsynligt er omfattet af reklamationsretten,  fremsender vi en returlabel til dig. Viser det sig efterfølgende at produktet ikke er omfattet af reklamationsretten, kommer du til at betale for begge forsendelser (forsendelsen til Frøtorvet og forsendelsen tilbage til udleveringsstedet ).

Ved reklamation skal varen sendes til: 
Frøtorvet ApS 
Rønnebær Allé 40 
3000 Helsingør  Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
 
Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil evt. refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. Frøtorvet skal modtage varen senest to måneder fra Du har reklameret, bliver varen ikke fremsendt inden 2 måneder udvises der passivitet, og vi anser reklamationen for bortfaldet. Refusion: 
Refusion kan enten ved tilbagebetaling via dankort/kreditkort eller ved bankoverførsel. Ved bankoverførsel har vi brug for bankoplysninger såsom registreringsnummer og kontonummer. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondance form.

 

Gavekort

Ved køb af gavekort gør vi opmærksom på, at gavekortet er gyldigt i 2 år fra leveringstidspunktet. Gavekortet kan ikke indløses til kontanter. Der gælder de samme regler for fortrydelse på gavekortet som på vores andre varer. 


Du skal være fyldt 18 år for at handle på froetorvet.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.


Udebleven forsendelse:

Såfremt at dine varer er sendt med almindelig brevforsendelse, og at du ikke modtager dine varer. For vore udenlandske kunder : Vil vi meget gerne have at du efter 10 dage (obs! A-post tager 2-3 hverdage at fremsende) fra afsendelsen sender en mail til os  I denne mail skal du oplyse dit ordrenummer, påføre din adresse, så vi kan tjekke at adressen på ordren er korrekt. Vi vil efterfølgende sende en ny forsendelse til dig, da vi antager at første forsendelse er gået tabt. Såfremt vi modtager forsendelsen retur på grund af forkert adresse, ubekendt på adressen eller lign. hæfter du som køber for de fragtomkostninger, der opstår som følge af, at vi må genfremsende varen til dig. Ved fejl, mangler eller evt. udebleven leverance bedes henvendelse rettet til.
info@froetorvet.dk 


Ekstra omkostninger:

Betalingsomkostning - der tillægges ekstra omkostninger for anvendelse af kreditkort for lande uden for EU. Priser ændret 28-12-2017 For lande uden for EU. Andre udenlandske kreditkort 0,92 %+0,3 % + 1,70% af omsætningen excl. moms og min. 1,95 pr. transaktion. Der bliver pålagt moms på gebyret. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra froetorvet.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
 

Anden information

En del frø er giftige og må ikke indtages, og vi anbefaler at frøene opbevares utilgængeligt for børn. Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.
Nogle af de frøsorter som vi har til salg er beskyttet - patenteret - Dette betyder, at du ikke må videresælge frøene eller planter heraf.  Såfremt, du videresælger frø eller planter heraf, krænker du andres rettigheder - idet produktet er patentbeskyttet eller på anden måde beskyttet. Frø  - Kun salg til private kunder. Vi tillader os at annullere en ordre, såfremt vi vurderer, at der er tale om erhverv eller delvis erhverv.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, mobiltelefonnummer, mailadresse, betalingskorttype, IP adresse samt produktdata. Formål: Data anvendes i forbindelse med bestilling og behandling af ordre via webshoppen. Data opbevares i 5 år fakturadata. Fakturadata slettes efter udgangen af regnskabsåret efter de 5 år. Data kan ændres i forbindelse med ændret adresseoplysning, telefonnummer etc. Retsgrundlaget for behandling af oplysninger er EU persondataforordningen art 6, stk. 1, litra b, c og f. Webstatistik webshop: Når du handler i vores webshop, samles der statistik i forbindelse med produktsalg – informationerne anvendes til analyseformål, optimering af produktsortiment, til emailmarkedsføring og til økonomistyring. Retsgrundlaget for behandling er EU persondataforordnings art 6 stk. 1 litra f. Når du kontakter os via vores webshop, har vi brug for din e-mailadresse, navn, evt. adresse og telefonnummer for at kunne besvare dine evt. spørgsmål ( formål). Hvis du anvender funktionen "Tip en ven" skal du udfylde dit navn, modtager emailadresse og modtager navn. Sende et produktønske til en ven (formål). Data bliver kun registreret hos Frøtorvet ApS, hvis modtager emailen ikke er korrekt. Hvis du anvender udsolgt funktionen "send en mail, når denne vare er på lager igen" - har vi brug for din emailadresse. Dit ønske om at modtage en mail, når varen er på lager (formål). Retsgrundlaget for behandling af oplysninger er EU persondataforordningen art 6, stk. 1, litra c og f. Når du tilmelder dig vores kundeklub, har vi brug for navn og mailadresse. Formål: Data anvendes til at sende nyhedsbreve ud til dig via mail ca. 24 gange årligt – emailmarkedsføring, samt at administrere dit medlemskab af kundeklubben:  Dine data opbevares på kundeklubbens medlemsliste så længe du ønsker at være medlem af kundeklubben, dvs. har du ingen aktivitet indenfor 12 mdr. bliver dine data automatisk afmeldt permission, framelder du kundeklubben bliver dine data afmeldt permission. Data kan ændres i forbindelse med ændret mailadresse eller navn. Du vil blive bedt som særskilt samtykke til elektronisk markedsføring, jf. markedsføringsloven § 10, stk. 1. Retsgrundlaget for behandling er EU persondataforordnings art 6 stk. 1 litra c og f.  Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at Formål: kunne levere ordren/pakken til dig.  Vi videregiver navn, adresse, mailadresse, ordrenummer, leveringsønsker samt mobiltelefonnummer til GLS – som skal levere pakken til dig. Mailadressen og mobiltelefonnummer bliver anvendt af GLS, for at GLS kan advisere dig, at pakken er klar til afhentning. Vi videregiver navn og adresse til postdanmark ved brevforsendelse. Ordrebeløbet og betalings-Identifikationsnummer(betalingsreferencenummer) videregives til Quickpay/nets/teller i forbindelse med, at vi skal hæve beløbet fra dit betalingskort (formål), når orden sendes til den oplyste leveringsadresse. Vi videregiver informationer vedr. ordredata (navn, adresse, e-mail, produktdata) til E-mærkets kunde- og fragtscore. E-mærket udsender en kundetilfredshedsvurdering til dig således, at du har mulighed for at vurdere os, herunder bestilling, levering og kundeservice.  Formål: At forfølge vores interesse i, at vi til stadighed optimere vores serviceniveau, optimere vores produktsortiment, optimere webshoppens brugervenlighed. Retsgrundlaget for behandling er EU persondataforordnings art 6 stk. 1 litra f. IP adresse er det digitale dataspor, som anvendes, for at kunne tilgå et webside, ip adressen er din computers visitkort, for at kunne besøge forskellige websider, ip adressen lagres i shoppen ved ordreafgivelse. Ip adressen kan anvendes i forbindelse med evt. svig (formål). Retsgrundlaget for behandling af oplysninger er EU persondataforordningen art 6, stk 1, litra b og c.  Ved reklamationer på produkterne: kan der ske videregivelse af din ordreoplysninger til leverandøren, således at vi kan behandle din reklamation hurtigere. Der videregives kun oplysninger vedr. dit køb, og oplysninger bruges kun til dokumentation for købet af det pågældende produkt, som klages over. Personoplysningerne registreres hos Frøtorvet ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  Den dataansvarlige på https://www.froetorvet.dk er Frøtorvet ApS er dataansvarlig for persondata (administration af data). Frøtorvet ApS, Rønnebær Allé 40, 3000 Helsingør, CVR. Nummer 32324282. Kontakt: mail: info@froetorvet.dk eller telefon 396 1912 på hverdage mellem kl. 09:00-15:00. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@froetorvet.dk. Denne persondatapolitik kan blive ændret. Besøg vores hjemmeside regelmæssigt for at holde dig opdateret.


Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Frøtorvet ApS Rønnebær Allé 40,  3000 Helsingør, info@froetorvet.dk  eller telefonisk 3962 1912. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Du kan endvidere ved evt. klage rette henvendelse til :
E-mærket, Generatorvej 8F, 2. tv, 2730 Herlev, www.emaerket.dk,  tlf.: 44 85 85 90. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, forbrug.dk , Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby ,  telefon 41 71 50 00.
Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 

Standardfortrydelsesformular

klip - - klip - -Klip - -Klip - -Klip - - Klip. 

Standardfortrydelsesformular 
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)  - Til [Frøtorvet ApS , Rønnebær Allé 40, 3000 Helsingør, info@froetorvet.dk:  - Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)  - Bestilt den (*)/modtaget den (*)  - Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)  - Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)  - Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)  -
Dato  klip - - klip - -Klip - -Klip - -Klip - - Klip.  (*) Det ikke relevante udstreges
INDMELDELSE TIL KUNDEKLUB